مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-09اقتصادي

ترمیم 9377متر کابل فیبر نوری در منطقه رویدر پایان یافت


رییس اداره مخابرات شهرستان خمیر گفت: کابل فیبر نوری حد فاصل تنگه گرو تا ابتدای شهر رویدربندر توسط کارکنان مخابرات منطقه شهرستان خمیر با موفقیت ترمیم شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، محمد رضا خداداد گفت : با تلاش همکاران مخابرات شهرستان خمیر و با پشتیبانی مخابرات منطقه هرمزگان 9هزار 337 متر کابل فیبر نوری منطقه شهر رویدر به مدت سه هفته ترمیم شد.

وی گفت: برای انجام این عملیات حدود 9 هزار 100 متر بوسیله ترینچر و 300 متر با بیل مکانیکی حفاری شده است و این محدوده از کابل هوایی به خاکی تبدیل شد که 11 هزار و 57 متر فیبر نوری، 12 کُر خاکی به ارزش 27 میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: با همکاری معاونت شبکه مخابرات استان عملیات دو مسیره کردن ارتباطات رویدر بعد از اجرای فیبر کهورستان به جیهون بزودی انجام خواهد شد.

خداداد با در پایان تاکید بر اینکه حمایت ها و پیگیری های امام جمعه شهرستان خمیر برای تحقق این عملیات پررنگ و قابل تقدیر است، بیان داشت : از فرمانداری ساعی شهرستان خمیر و مدیر ان منطقه مخابرات حاضر و سابق هرمزگان، مجمع نمایندگان استان، نیروهای امنیتی و سپاه ، راهداری، شهرداری ، شورای شهر و بخشدار شهر رویدر و حاج حسین درساره در همکاری با این عملیات تقدیر و تشکر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم 9377متر کابل فیبر نوری در منطقه رویدر پایان یافت

ترمیم 9377متر کابل فیبر نوری در منطقه رویدر پایان یافت