مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-09سياسي

برنامه ریزی هدفمند مهمترین رمز موفقیت دانشجویان است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دوران دانشجویی فرصت مناسب برای رشد در تمامی ابعاد است اظهار کرد: داشتن برنامه ریزی هدفمند مهمترین رمز موفقیت و پیشرفت به شمار می رود.

- دکتر محمد علی کیانی در مراسم جشن دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ضمن تبریک به تمامی دانشجویان برای موفقیت در آزمون سراسری و ورود به یکی از دانشگاه های برتر کشور خاطرنشان کرد: همجواری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بارگاه منور رضوی مهمترین وجه تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه های کشور محسوب می شود و دانشجویان نیز باید با توجه به این فرصت علاوه بر رشد در ابعاد علمی، پژوهشی، اخلاقی، در بعد معنوی نیز خود را بیش از پیش رشد دهند.

وی با بیان اینکه دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی هر فرد محسوب می شود و به طور حتم نحوه عملکرد و تلاش در این دوران در سرنوشت و آینده شغلی او تاثیر گذار خواهد بود تصریح کرد: مقام معظم رهبری سه موضوع عدالت خواهی، علم و آزاد اندیشی را همواره به دانشجویان مورد تاکید قرار می دهند و دانشجویان باید با توجه به این موضوع ضمن رشد و تعالی فردی، زمینه ساز پیشرفت علمی دانشگاه و کشور باشند.

وی سیاست گری و برخوردار شدن از قدرت فهم و درک سیاسی و اجتناب از سیاست زدگی را از دیگر موارد مهمی برشمرد که دانشجویان باید به آن توجه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی هدفمند مهمترین رمز موفقیت دانشجویان است

برنامه ریزی هدفمند مهمترین رمز موفقیت دانشجویان است