مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-09ورزشي

گلایه های نوجوانان اصفهانی از مسئولان شهری


سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی اصفهان که تا به حال نشست های مختلفی را به چشم دیده، این بار میزبان نشستی متفاوت بود؛ نشستی که در آن، مدیران فرهنگی شهرداری اصفهان به حرف های نوجوانان گوش دادند.

- تعدادی از نوجوانان پرشور و پرانرژی که در سال های اخیر در برنامه های گوناگون خانه نوجوان از جمله کانون های به وقت نوجوانی، منظومه ستارگان درخشان، برنامه همودو، رویداد نوجوان کارآ و .

شرکت کرده یا تولید این برنامه ها به دست خودشان رقم خورده بود، با حضور در این نشست، دغدغه ها و درخواست های خود را با مجتبی شاه مرادی، معاون فرهنگی شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، مهدی تمیزی، معاون فرهنگی هنری، سیدصالح خشوعی، رییس اداره فرهنگی این سازمان و صفیه سادات موسویان، مسئول خانه نوجوان در میان گذاشتند.

این دغدغه ها، پیشنهادها و انتقادها موضوعات گوناگونی را شامل می شد: از درخواست برای دیده شدن و اعتماد بیشتر مسئولان شهر به نوجوانان و کمبود امکانات تفریحی و ورزشی مخصوص نوجوانان در شهر گرفته تا نوجوان توانخواهی که مشکلات خود را برای شرکت در کلاس های هنری مطرح و درخواست کرد تا زمینه و امکانات برای حضور توانخواهان در شهر و کلاس های هنری و فرهنگی هم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های نوجوانان اصفهانی از مسئولان شهری

گلایه های نوجوانان اصفهانی از مسئولان شهری