مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-09سياسي

کشاورزان در برابر مشکل کم آبی عاقلانه رفتار می کنند


مهم ترین مشکل اصفهان مسئله کم آبی است که همه باید تحمل خود را برای حل این مشکل بالا ببریم و کشاورزان نیز در این زمینه عاقلانه رفتار می کنند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اصفهان گفت: مهم ترین مشکل اصفهان مسئله کم آبی است که همه باید تحمل خود را برای حل این مشکل بالا ببریم و کشاورزان نیز در این زمینه عاقلانه رفتار می کنند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز (سه شنبه - 18 آبان ماه) در آیین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان، اظهار کرد: اینکه کسی ده ها سال خدمت کند و نتوان از او به بدی یاد کرد افتخار بزرگی است.

وی افزود: ارزش و زیبایی این موضوع که درِ اتاق مسئولی به روی مردم باز باشد ارزش بسیاری دارد و این مهم در احادیث ائمه اطهار(ع) بسیار تأکید شده است که خوشبختانه فرماندار اصفهان از این دسته افراد بود.

امام جمعه اصفهان، ادامه داد: کسی که در اتاقش را بر روی مردم ببندد مورد لعنت خداست و تا زمانی که از این خصلت دست برندارد دائماً در غضب خدا خواهد بود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه فرد مسئولی که خدمتگزار مردم است، مورد لطف خدا قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: خداوند این فرد را به بهشت داخل می کند.

وی اضافه کرد: فردی که به مقام و مسئولیتی منصوب می شود نباید اخلاق و رفتارش تغییر کند و این موضوع در روایات تأکید شده است و این فرد باید به عکس تغییر کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان در برابر مشکل کم آبی عاقلانه رفتار می کنند

کشاورزان در برابر مشکل کم آبی عاقلانه رفتار می کنند