مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-09اقتصادي

حسینی: دولت برنامه خود برای بهبود بازار بورس را اعلام کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید شمس الدین حسینی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و بعد از گزارش وزیر اقتصاد درباره بورس بیان کرد: - رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید تاکید کرد: سیاست اقتصادی دولت باید روشن شود، چرا که با رشد اقتتصادی صفر و تورم 50 درصد بازار سرمایه بهبود نمی یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید شمس الدین حسینی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و بعد از گزارش وزیر اقتصاد درباره بورس بیان کرد: بازار سرمایه همواره مهم بوده، ولی در دو سال اخیر در اقتصاد ایران اهمیت مضاعف پیدا کرده است.

وظیفه اصلی بازار سرمایه تامین مالی تولید و فعالیت های اقتصادی است که اگر این کارکرد به درستی اجرایی نشود ما همچنان با کاهش رشد اقتصادی دست و پنجه نرم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که سال گذشته بنا به دلایلی شاهد رشد اغوا کننده شاخص کل بورس به دنبال دعوت غیر موجه مقامات اقتصادی برای حضور مردم عادی در بازار سرمایه بودیم، این امر باعث شد خیل عظیمی از مردم در طبقات متوسط سرمایه های خرد خود را به بازار آورده، اما نه تنها سودی نکردند بلکه دارایی های آن ها نیز از بین رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دولت برنامه خود برای بهبود بازار بورس را اعلام کند

حسینی: دولت برنامه خود برای بهبود بازار بورس را اعلام کند