مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-09اجتماعي

پای طاعون نشخوارکنندگان و آنفلوانزای پرندگان به زنجان باز نشده است


رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: تاکنون هیچ موردی از طاعون نشخوارکنندگان و آنفلوانزای پرندگان در استان مشاهده نشده است.

- ایسنا/زنجان رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: تاکنون هیچ موردی از طاعون نشخوارکنندگان و آنفلوانزای پرندگان در استان مشاهده نشده است.

پرویز رستمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پایش حیات وحش برای اطمینان از سلامت آن ها به طور مستمر در نقاط مورد نظر در حال انجام است، اظهار کرد: بلافاصله بعد از اعلام مشاهده طاعون نشخوارکنندگان و تجربه تلخ سالیان گذشته، ماموران یگان حفاظت و کارشناسان، مناطق طارم را مورد پایش قرار دادند و خوشبختانه تاکنون موردی از این بیماری در استان مشاهده نشده است.

وی به فرا رسیدن فصل مهاجرت پرندگان و احتمال مشاهده آنفلوانزای پرندگان نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به دستورالعمل ها، همه ساله با آغاز فصل مهاجرت پرندگان، ماموران محل های استراحت پرندگان مهاجر را بررسی می کنند و امسال نیز همچون سنوات گذشته این کار در حال انجام بوده و مورد مشکوکی نیز در این رابطه گزارش نشده است.

این مسئول با بیان اینکه اهالی روستاها و ساکنان مجاور تالاب ها و آب گیرها در صورت مشاهده هرگونه لاشه پرنده، موارد را بلافاصله به اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای طاعون نشخوارکنندگان و آنفلوانزای پرندگان به زنجان باز نشده است

پای طاعون نشخوارکنندگان و آنفلوانزای پرندگان به زنجان باز نشده است