مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-09ورزشي

درخشش نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی پرورش اندام در اسپانیا


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان از درخشش نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی پرورش اندام در اسپانیا خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان از درخشش نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی پرورش اندام در اسپانیا خبر داد.

علی نیک رزم در تشریح جزییات این خبر گفت: رقابت های پرورش اندام و بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک قهرمانی جهان با حضور بیش از 1500 ورزشکار از 11تا 17 آبان ماه سالجاری در سانتاسوسانای کشور اسپانیا برگزار شد که تیم ملی ایران با کسب 10 مدال طلا و 7 نقره و 5 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی ادامه داد: بهزاد عدالت، فرشاد ولی پور و رضا خطیبی نمایندگان آذربایجان شرقی در تیم ملی ایران بودند که بهزاد عدالت در دسته سوم بادی کلاسیک، مدال طلا و فرشاد ولی پور نیز در دسته پنجم فیزیک کلاسیک مدال طلا و اورالی مسابقات را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره ی کل ورزش و جوانان آذربایچان شرقی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در پایان متذکر شد: تیم ملی ایران در مجموع مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و فیتنس صاحب 10 طلا، 7 نقره و 5 برنز شد و بالاتر از رقبا قرار گرفت تا بعد از یک سال وقفه و غیبت در رقابت های جهانی بار دیگر بر سکوی قهرمانی جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی پرورش اندام در اسپانیا

درخشش نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی پرورش اندام در اسپانیا