مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-09اجتماعي

مدرسه سازی تعدیل بردار نیست


معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: مدرسه سازی منبعی عظیم است که هیچ وقت تمام شدنی و تعدیل بردار نیست و همواره ددر راستای تعلیم و تربیت و ارتقای دانش و بینش نسل جوان گام بر می دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی امنیتی و امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: مدرسه سازی منبعی عظیم است که هیچ وقت تمام شدنی و تعدیل بردار نیست و همواره ددر راستای تعلیم و تربیت و ارتقای دانش و بینش نسل جوان گام بر می دارد.

ناصر خوش خبر، دوشنبه شب 17 آبان در بیست دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار کرد: مدرسه سازی سه ضلع دارد؛ مجمع خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش که هرسه در جهت نابودی جهل و بی سوادی تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه خیرین حتی به اندازه یک آجر به مدرسه سازی ادامه می دهند، تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز پشتیبانان واقعی جبهه مبارزه با جهل و بی سوادی هستند؛ اقدامات خیرین در مناطق محروم وجود دارد، اما در مرکز استان هم نیازمندی های زیادی در زمینه بازسازی و احداث مدارس جدید به خصوص در مسکن مهر داریم و از طرفی همه ما موظف هستیم که بسترسازی کنیم تا خیرین با خیال راحت نقش خودشان را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی تعدیل بردار نیست

مدرسه سازی تعدیل بردار نیست