مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-09ورزشي

تداوم یکه تازی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم در ششمین هفته رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با عبور از سد آویژه صنعت پارسا مشهد به روند پیروزی های خود تداوم بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شاگردان مهران شاهین طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم در ششمین هفته رقابت های مرحله مقدماتی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در تالار آزادی برابر تیم آویژه صنعت پارسا مشهد صف آرایی کرده و از این بازی با برتری خارج شدند.

نماینده بسکتبال استان قم در نیمه نخست این دیدار جذاب و تماشایی با حساب 58 بر 43 از حریف خود پیشی گرفته و در نیمه دوم نیز با ادامه نمایش برتر خود سرانجام به پیروزی 91 بر 79 دست یافت تا در ششمین هفته بازی های گروه دوم لیگ برتر پنجمین برد متوالی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

شیمیدر قم که در این فصل به ترتیب رعد پدافند هوایی تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران و آویژه صنعت پارسا مشهد را مغلوب کرده، در هفته پایانی از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر باید روز جمعه 21 آبان ماه در سالن آزادی برابر تیم مهرام به میدان برود.

تیم بسکتبال شیمیدر که پنجمین برد این فصل را در حضور هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه به دست آورد، یک دیدار معوقه از هفته چهارم با مس رفسنجان نیز در پیش دارد که طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم یکه تازی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

تداوم یکه تازی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال