مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 17:352021-11-08سياسي

خلبان قربانی: تاکتیک و تکنیک های جدید در رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش اجرا شد


فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به نقش هوانیروز در رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش گفت: هوانیروز در مراحل مختلف این رزمایش حضور داشت و توانست با تکنیک ها و تاکتیک هایی جدید و تمرین شده و با استفاده از تسلیحات بومی و نقطه زن آمادگی خلبانان جوان را در یک صحنه واقعی رزم بیازماید.

- فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به نقش هوانیروز در رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش گفت: هوانیروز در مراحل مختلف این رزمایش حضور داشت و توانست با تکنیک ها و تاکتیک هایی جدید و تمرین شده و با استفاده از تسلیحات بومی و نقطه زن آمادگی خلبانان جوان را در یک صحنه واقعی رزم بیازماید.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هوانیروز در مراحل مختلف رزمایش با تکنیک ها و تاکتیک هایی جدید و با استفاده از تسلیحات بومی و نقطه زن، آمادگی خلبانان جوان را در وضعیت های مختلف رزمی و با مهمات واقعی آزمود که تاکتیک تک همزمان تجهیزات مکانیزه، تانک ها و نیروهای پیاده با پشتیبانی بالگردها به رغم حجم آتش سلاح های مختلف را به خوبی اجرا کردیم.

فرمانده هوانیروز ارتش تاکید کرد: استفاده از نیروهای جوان در کنار خلبانان مجرب و تمرین تاکتیک های جدید، یک آموزش عملی و مبتنی بر واقعیات محتمل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبان قربانی: تاکتیک و تکنیک های جدید در رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش اجرا شد

خلبان قربانی: تاکتیک و تکنیک های جدید در رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش اجرا شد