مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-08حوادث

برخورد صاعقه به درخت باعث بروز آتش سوزی در گنو شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: برخورد صاعقه به درخت باعث بروز آتش سوزی در گنو شد - ، اظهار کرد: دیروز عصر در منطقه گنو و در ارتفاعات 2 هزار متر به بالا شاهد آتش سوزی در پهنه کوچکی بودیم.

وی با ذکر این نکته که صاعقه ای در حین بارندگی به 2 درخت اصابت کرده بود، عنوان کرد: بلافاصله پس از برخورد صاعقه با درختان، آتش شروع به شعله ور شدن و گسترش می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با ذکر این نکته که اکیپی در اداره کل برای مقابله با مخاطرات زیست محیطی مستقر هستند، تصریح کرد: پس از دریافت گزارش به سرعت اکیپ مقابله با مخاطرات زیست محیطی به محل آتش سوزی اعزام شد و به همراه گروهی که در خود منطقه حفاظت شده گنو مستقر هستند اقدام به مقابله با آتش کردند.

مسیحی با ذکر این نکته که اکیپ مستقر در گنو اجازه ندادند که آتش گسترش پیدا کند، بیان داشت: اکیپی که از اداره کل محیط زیست با تجهیزات اطفاء حریق اعزام شد، موفق شدند که محدوده آتش سوزی را کنترل کنند تا درختان آسیب نبینند.

وی با ذکر این نکته که خوشبختانه پهنه کمی در این آتش سوزی دچار آسیب شد، خاطرنشان کرد: برخی از درختان موجود در این منطقه خشک هستند و بلافاصله پس از برخورد با صاعقه آتش می گیرند به همین جهت در این حادثه چند اصله درخت را از دست دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد صاعقه به درخت باعث بروز آتش سوزی در گنو شد

برخورد صاعقه به درخت باعث بروز آتش سوزی در گنو شد