مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-08اجتماعي

121 کلاس درس در خراسان جنوبی تحویل آموزش و پرورش شد


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: 121 کلاس درس در نیمه نخست سال جاری تحویل آموزش و پرورش استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود چاوشان عصر دوشنبه در بیست و سومین همایش خیریه مدرسه ساز خراسان جنوبی اظهارکرد: در راستای رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ما برای پروژه هایمان سه اعتبار ملی، استانی و اعتبارات خیرین را داریم مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: اعتبارات بخش استانی در پنج سال اخیر حدود 30 درصد و در 6 ماهه نخست سال جاری 15 درصد رشد داشته است ولی اعتبارات سال 1400 تاکنون تنها اندکی تخصیص یافته است.

چاوشان ادامه داد: در حوزه اعتبارات ملی نیز سال 99 حدود 106 میلیارد تومان اعتبار داشتیم که خوشبختانه 80 درصد آن نقدی بود و یک رشد 50 درصدی نیز داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعهد خیرین مدرسه ساز از جشنواره نوزدهم تا بیست و یکم حدود 15 درصد افزایش داشته است، گفت: در جشنواره بیست و دوم خیرین مدرسه ساز نیز تعهدات خیرین خراسان جنوبی 90 درصد رشد داشته است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه در جشنواره بیست و سوم نیز تعهدات خیرین تاکنون 15 درصد رشد داشته که تا پایان سال افزایش خواهد یافت، اظهارکرد: ما در ایام کرونا پویش هایی چون طرح من مادرم و مهر محرم را ذیل طرح آجر به آجر اجرا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

121 کلاس درس در خراسان جنوبی تحویل آموزش و پرورش شد

121 کلاس درس در خراسان جنوبی تحویل آموزش و پرورش شد