مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-08سياسي

یازده مجموعه قطعه های تک بومی سازی شده گروه کروز رونمایی شد


امروز با حضور رییس کیمیسون صنایع، معادن و دکتر سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و دکتر مجتبی توانگر عضو هیئت ریسه مجلس شورای اسلامی و غلامعباس ترکی معاون سازمان بازرسی کل کشور و دکتر مقیمی مدیرعامل ایران خودرومهندس پیر محمدی مدیرعامل ساپکو از .

- کروز به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین قطعه ساز کشور در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو در سالن 35 با فضایی بالغ بر هزار دویست مترشرکت کرده که شانزده یونیت تولیدی با بیش از سه هزار قطعه و مجموعه قطعه در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.

در این برنامه از یازده مجموعه قطعه شامل واحد کنترل الکترونیکی موتورهای پرخوران ، ماژول کنترل بدنه کامیونت شیلر، مبدل سرعت کامیونت FAW، رادیو و پخش سمند سوزن پلاس، مبدل ولتاژ سیستم تهویه شیلر(دارای استاندارد scania)، جلو آمپر دیجیتالی ساینا اس و کوییک اس، کویل فیدلیتی، اسپویلر دیگنیتی و فیدلیتی، دوربین دید عقب شیلر، پدل شیفتر رانا سال و داشبورد کوییک سال است که با همت مرکز تحقیقات کروز طراحی و توسط مهندسان کروز بومی سازی شده، رونمایی شد.

پیرامون این بازدید عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکت قابل تقدیر کروز در داخلی سازی وطراحی قطعات گفت: شرکت صنایع تولیدی کروز از شرکت های موفق است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازده مجموعه قطعه های تک بومی سازی شده گروه کروز رونمایی شد

یازده مجموعه قطعه های تک بومی سازی شده گروه کروز رونمایی شد