مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-08پزشكي

پذیرش اولین دوره دانشجویان داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پذیرش و ثبت نام اولین دوره دانشجویان رشته داروسازی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پذیرش و ثبت نام اولین دوره دانشجویان رشته داروسازی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانایی بااعلام این خبر گفت: با عنایت به مجوزهای صادره از شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تاسیس و راه اندازی دانشکده دارو سازی در این دانشگاه و همچنین با توجه به بهسازی و تکمیل دانشکده داروسازی و تجهیز آزمایشگاه های مورد نیاز برای تحصیل در این رشته، پذیرش دانشجو در پردیس بین الملل این دانشکده انجام شده است.

وی با اشاره به این که دکتر حسین رستم زاده به عنوان رییس دانشکده داروسازی منصوب شده است، ابراز امیدواری کرد: با توجه به تجربیات، تخصص و توانمندی دکتر رستم زاده سرپرست دانشکده داروسازی و همچنین اعضای هیات علمی توانمند این دانشکده، افق روشنی برای آینده این دانشکده و ارتقای بیش از پیش سطح علمی دانشگاه متصور هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به این هفته دکتر بهرام دارایی رییس سازمان غذا و داروی کشور از دانشکده داروسازی این دانشگاه تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش اولین دوره دانشجویان داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

پذیرش اولین دوره دانشجویان داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان