مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-08اقتصادي

برخورد با عوامل نابه سامانی اخیر بازار مرغ/ کمبود کالاهای اساسی نداریم


رییس سازمان صمت استان سمنان از برخورد جدی با مسببان نابه سامانی های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ خبر داد و گفت: در زمینه کالاهای اساسی و ذخایر کالاهای استراتژیک هیچ گونه کمبودی در استان مشاهده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان سمنان اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و دستور معاون اول رییس جمهور، جلسات کارگروه تنظیم بازار به صورت هفتگی و با دستور کار مشخص برای رصد و پایش کالاهای اساسی در استان برگزار می شود.

وی افزود: در زمینه فراوانی کالاهای اساسی و ذخایر کالاهای استراتژیک هیچ گونه کمبودی در استان سمنان و در سطح واحدهای عرضه کننده مشاهده نمی شود و در بازار و سازمان جهاد کشاورزی گزارشی بیان شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار کارگروه گفت: مقدمات لازم برای هماهنگی به منظور خرید میوه شب عید برای استان از طریق مبادی امر در حال انجام است و در خصوص ذخیره سازی مناسب و مطلوب کالاهای اساسی و استراتژیک در استان از طریق به کارگیری سردخانه های مجهز تأکید شد.

انتهای پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با عوامل نابه سامانی اخیر بازار مرغ/ کمبود کالاهای اساسی نداریم

برخورد با عوامل نابه سامانی اخیر بازار مرغ/ کمبود کالاهای اساسی نداریم