مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 12:202021-11-08سياسي

نامه محسن هاشمی به رییس صداوسیما: تداوم تخریب آیت الله هاشمی چه هدفی دارد؟


محسن هاشمی رفسنجانی در نامه ای به پیمان جبلی رییس جدید صداوسیما نوشت: افکار عمومی علت تداوم تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی را با وجود گذشت پنج سال از رحلت ایشان در نمی یاید ومی پرسد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محسن هاشمی رفسنجانی، طی نامه ای به رییس جدید سازمان صداوسیما، ضمن گلایه از تداوم تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی در رسانه ملی، ضمن استقبال خانواده هاشمی از نقد منصفانه و مستدل، جهت پاسخگویی به ابهامات وانتقادات در مورد عملکرد ایشان اعلام آمادگی کرد.

متن نامه محسن هاشمی به رییس صدا و سیما به این شرح است : بسمه تعالی جناب آقای دکترجبلی ریاست محترم سازمان وصداوسیما با اهدا سلام احتراما ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی در راهبری رسانه ملی، همانگونه که مستحضرید طی دهه پایانی عمر آیت الله هاشمی رفسنجانی، گروهها وچهره های افراطی از تریبونهای رسمی کشور بویژه صدا وسیما، در جهت تخریب ایشان استفاده فراوانی کردند.

به نحوی که رهبرمعظم انقلاب بارها نسبت به حفظ احترام و عدم انتشار توهین، تهمت و افترا علیه آیت الله هاشمی تذکرات متعددی دادند که نمونه ای آن در خطبه تاریخی خرداد سال 1388، به اطلاع افکار عمومی نیز رسید.

با وجود این، درخواست رسمی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای در اختیار گذاردن فرصت قانونی پاسخگویی به اتهامات مطرح شده علیه ایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه محسن هاشمی به رییس صداوسیما: تداوم تخریب آیت الله هاشمی چه هدفی دارد؟

نامه محسن هاشمی به رییس صداوسیما: تداوم تخریب آیت الله هاشمی چه هدفی دارد؟