مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-08اقتصادي

افزایش 15 درصدی ذخیره خون بندناف در ایلام


مدیر بانک خون بندناف استان ایلام گفت: ذخیره خون بندناف ایلام در 6 ماه اول سال جاری علی رغم وضعیت اقتصادی نامناسب جامعه، 15 درصد افزایش رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز معصومه بلوچی ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس ایلام گفت: ذخیره خون بندناف ایلام در 6 ماه اول سال جاری علی رغم وضعیت اقتصادی نامناسب جامعه، 15 درصد افزایش رشد داشته و این نشان از اهمیت مضاعف خانواده ها به سلامتی خود است.

وی افزود: خون بندناف غنی از سلول های بنیادی است که در درمان بیماری های صعب العلاج مثل سرطان های خون، تالاسمی، کم خونی های مادر زادی، اوتیسم، فلج مغزی و به طور کلی بیماری هایی که سیستم ایمنی را ضعیف می کند مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر حضوری به آدرس میدان 22 بهمن بلوار سیدالشهدا کوچه کاج ساختمان پزشکان آریا مرکز یاس (0843363090 و 09301357637) و هم به صورت الکترونیکی با مراجعه به سایت Www.

rsct.

ir شرکت امکان پذیر هست.

  بلوچی افزود: خون بندناف به مدت 28 سال قابل نگهداری هست و در تانک های حاوی نیتروژن مایع در دمای منفی 196 درجه سانتیگراد در رویان تهران نگهداری می شود.

وی تصریح کرد: از 34 هفته بارداری اقدام ها شروع می شود و در ابتدا با پر کردن پرسش نامه پزشکی و نبود هیچ گونه مشکلی قرارداد بسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی ذخیره خون بندناف در ایلام

افزایش 15 درصدی ذخیره خون بندناف در ایلام