مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-08فرهنگي

هایده صفی یاری داور جشنواره تالین شد


یست و پنجمین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین در کشور استونی امسال از تاریخ 12 تا 28 نوامبر (21 آبان تا 7 آذر) برگزار خواهد شد.

- یست و پنجمین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین در کشور استونی امسال از تاریخ 12 تا 28 نوامبر (21 آبان تا 7 آذر) برگزار خواهد شد.

هایده صفی یاری تدوینگر شناخته شده سینمای ایران به عنوان یکی از داوران جشنواره شب های سیاه تالین در کشور استونی انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هایده صفی یاری در کنار خاویر بوستامنته از گواتمالا، الفار آدالاستینز کارگردان اهل کشور ایسلند، مصطفی سروار فرخی از بنگلادش و پل تیلتگس از لوکزامبورگ، ترکیب هیات داوران بخش فیلم های اول بیست و پنجمین جشنواره بین المللی شب های سیاه تالین را تشکیل می دهند.

صفی یاری تاکنون تدوین بیش از 70 فیلم بلند سینمایی را بر عهده داشته که از آن جمله می توان به دو فیلم برنده اسکار جدایی و فروشنده و فیلم جدید قهرمان ساخته جدید اصغر فرهادی اشاره کرد.

یست و پنجمین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین در کشور استونی امسال میزبان چند فیلم کوتاه و بلند از سینماگران ایرانی نیز هست و و در این رویداد سینمایی که از تاریخ 12 تا 28 نوامبر (21 آبان تا 7 آذر) برگزار خواهد شد، در بخش مسابقه اصلی فیلم کشتن خواجه به کارگردانی عبد آبست حضور دارد و فیلم جاده خاکی ساخته پناه پناهی به همراه وقت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هایده صفی یاری داور جشنواره تالین شد

هایده صفی یاری داور جشنواره تالین شد