مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-08سياسي

موکب پذیرایی خادمیاران رضوی ورامین در قم برپا می شود


مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان ورامین گفت: برای اولین بار کانون خادمیاران رضوی شهرستان ورامین (آستان قدس رضوی) در جوار حرم اخت الرضا(ع) پذیرایی خواهند کرد.

- ایسنا/تهران مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان ورامین گفت: برای اولین بار کانون خادمیاران رضوی شهرستان ورامین (آستان قدس رضوی) در جوار حرم اخت الرضا(ع) پذیرایی خواهند کرد.

سید یدالله حسینی مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: پس از استقرار دفتر کانون خادمیاران رضوی در شهرستان ورامین این دفتر در نظر گرفت با توجه به همسایگی این شهرستان با شهر قم و همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) برای اولین بار در این شهر موکب پذیرایی از زائران حرم این بانوی بافضیلت برپا نماید.

وی ضمن اشاره به ارادت مردم شهر شهیدان پانزده خرداد به اهل بیت علیهم السلام افزود: ورامینی ها چندین سال است که در راه کربلا و همزمان با اربعین حسینی مواکب متعدد پذیرایی را برپا می کنند و در ایام پایانی ماه صفر نیز در راه مشهد مقدس و در جوار حرم حضرت امام رضا(ع) نیز جهت عرض ارادات به ساحت مقدس اهلبیت(ع) موکب های پذیرایی دایر می کنند و از این جهت امسال نیز مقرر گردیده است جهت عرض ارادت به دختر ولایت و خواهر امامت در شهر مقدس قم موکب پذیرایی به همت کانون خادم یاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب پذیرایی خادمیاران رضوی ورامین در قم برپا می شود

موکب پذیرایی خادمیاران رضوی ورامین در قم برپا می شود