مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-08اجتماعي

تزریق دز سوم افراد بالای 60 سال در رشت/تزریق 92 درصدی دز اول واکسن دانش آموزی


فرماندار شهرستان رشت با اشاره به تزریق دز سوم افراد بالای 60 سال از آغاز هفته جاری گفت: تزریق دز سوم واکسن به افراد بالای 60 سال که چهار ماه از زمان تزریق دز دوم آن ها گذشته در مراکز واکسیناسیون صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی فتح اللهی امروز در ستاد کرونای شهر رشت با اشاره به فرایند بازگشایی مدارس شهرستان رشت اظهار کرد: 65 هزار و 525 نفر تعداد کل دانش آموزان بالای 12 سال شهرستان رشت بوده که از این تعداد تا به امروز تعداد 60 هزار و 398 نفر دانش آموز دز یک واکسن و 29 هزار و 249 نفر دز دوم واکسن را در سطح شهرستان تزریق کردند.

  وی با بیان اینکه 92 درصد تزریق واکسن به دانش آموزان در مرحله دز اول و بالای 44 درصد هم تزریق دز دوم با جامعه آماری بالا ثبت شده است، گفت: بزودی شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود و پیش نیاز حضور دانش آموزان و معلمین تزریق هر دو دز واکسن و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است تا شاهد راه اندازی باشکوه چرخه علم و دانش باشیم.

  فرماندار رشت با بیان اینکه امروز 84 پایگاه مختلف واکسیناسیون در شهرستان اعم از عمومی، شهرک های صنعتی، اصناف، ادارات، بیماران خاص مشغول کار واکسیناسیون هستند، افزود: در این دوران نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان رشت به حدود 68 درصد رسیده و آمار بستری ها در سطح شهرستان به عدد 136


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز سوم افراد بالای 60 سال در رشت/تزریق 92 درصدی دز اول واکسن دانش آموزی

تزریق دز سوم افراد بالای 60 سال در رشت/تزریق 92 درصدی دز اول واکسن دانش آموزی