مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-08اجتماعي

فراگیری آموزش مهارتی توسط 13 هزار گیلانی


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال 13 هزار و 147 نفر دوره آموزش های مهارتی دیده اند، گفت: این آموزش ها در قالب دوره های فنی و حرفه ای برای متقاضیان در استان ارایه شده است.

- عباس جمادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت های آموزش و مهارتی در اداره کل فنی حرفه ای استان گیلان اظهار کرد: آموزش ها در سه بخش دولتی مرکز ثابت و سیار شهری ، آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و کارگاه های بخش خصوصی به جامعه هدف فنی و حرفه ای استان گیلان ارایه شده است.

  وی با بیان اینکه دوره های آموزشی یاد شده توسط مراکز دولتی و بخش خصوصی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان برای افراد فاقد مهارت و جویای کار با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: در 6 ماهه نخست امسال در بخش ثابت شهری یک میلیون و 27 هزار و 463 نفر ساعت در قالب پنج هزار و 620 نفر دوره آموزش های مهارتی را دریافت کردند.

  سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان با بیان اینکه در بخش کارگاه سیار شهری نیز 127 هزار و 537 نفر ساعت در قالب 763 نفر دوره آموزش های لازم مهارتی را فرا گرفتند، تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان در راستای توانمندسازی افراد فاقد مهارت جویای کار توانست با همکاری بخش خصوصی به دانش آموختگان و فارغ التحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراگیری آموزش مهارتی توسط 13 هزار گیلانی

فراگیری آموزش مهارتی توسط 13 هزار گیلانی