مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 20:052021-11-07سياسي

قدمگاه امام حسن عسکری(ع) ظرفیت عظیم معنوی و فرهنگی گرگان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: قدمگاه امام حسن عسکری(ع) ظرفیت عظیم معنوی و فرهنگی گرگان بوده و این زیبنده نیست که ما از داشته های بزرگ معنوی و فرهنگی مثل قدمگاه غافل شویم.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه یکشنبه در میزگرد تخصصی بررسی ابعاد تاریخی ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان اظهارکرد: ما معتقد هستیم که امام حسن عسکری (ع) در تاریخ سوم ربیع الثانی به دعوت علما و مردم به شهر گرگان فعلی وارد شدند، با مردم دیدار و به سوالاتشان پاسخ دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: میزگرد تخصصی با حضور علما و مورخان برگزار شد تا جامعه علمی و تحقیقی آخرین نتایج تحقیقات خود ما را بهره مند کرده و با اطمینان بیشتری این واقعه تاریخی، فرهگی و معنوی را به دلباختگان و محبان اهل بیت (ع) اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه ارزش هر مکان به انسان هایی است که در آن مکان حضور دارند، گفت: امام حسن عسکری (ع) با ورود خود به شهر گرگان به این مکان معنویت و ارزش زیادی بخشیده است.

گرزین بیان کرد: گرگان از حیث ارزش مکانی به مشهدالرضا برتری دارد، زیرا امام رضا (ع) با اکراه و اجبار خلیفه عباسی به مشهد رفتند ولی امام حسن عسکری (ع) با میل و رضایت خودشان به گرگان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدمگاه امام حسن عسکری(ع) ظرفیت عظیم معنوی و فرهنگی گرگان است

قدمگاه امام حسن عسکری(ع) ظرفیت عظیم معنوی و فرهنگی گرگان است