مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 18:502021-11-07سياسي

اطلس جامع اماکن مذهبی و دینی تهیه شود


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: با همکاری مجموعه فناوری جهاد دانشگاهی می توانیم اطلس جامع اماکن مذهبی و دینی را جهت توسعه گردشگری دینی ایجاد کنیم.

- امین آزادبخت، امروز در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی و رییس جهاد دانشگاهی لرستان، در تشریح فعالیت های معاونت فرهنگی این نهاد، اظهار کرد: دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در این معاونت فعالیت دارند که یکی از افتخارات ما این است که خادم القرآن هستیم.

وی ادامه داد: رویکرد جدید ما در این خبرگزاری ها این است که سمت رصد فضای دانشگاهی برویم و مباحث تخصصی میان رشته ای قرآن کریم را بیان کنیم.

آزادبخت با اشاره به فعالیت مرکز ایسپا در این معاونت، تصریح کرد: همکارانی که در این مرکز فعالیت دارند پژوهشگران برتر حوزه خود هستند که کارشان سنجش افکار عمومی در زمینه های مختلف است که آمادگی داریم در این حوزه برای پایش مسائل دینی و مذهبی در خدمت سازمان تبلیغات باشیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به فعالیت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، افزود: علاوه بر این در حوزه کتاب و کتاب خوانی و همچنین ترویج این فرهنگ فعالیت داریم و برنامه هایی انجام دادیم.

وی با اشاره به فعالیت سازمان دانشجویان در ذیل این معاونت، عنوان کرد: کار این سازمان توسعه فعالیت های دانشجویی است که دغدغه های اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس جامع اماکن مذهبی و دینی تهیه شود

اطلس جامع اماکن مذهبی و دینی تهیه شود