مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 18:002021-11-07اجتماعي

حاجی بابایی: با گذشت 45 روز از سال تحصیلی، هزاران کلاس درس معلم ندارند


با گذشت 45 روز از سال تحصیلی، هزاران کلاس درس، معلم ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران گفت: کلاس های بی معلم بزرگترین دغدغه  مردم در حوزه آموزش وپرورش است، که گزارش های مردمی حاکی از نگرانی های والدین در این زمینه است.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، در نامه ای به سرپرست وزارت آموزش وپرورش، از دکتر کاظمی درخواست کردیم، با بررسی دقیق موضوع،  گزارشی را از آخرین وضعیت کلاس های درس با برش های استانی برای اطلاع نمایندگان مردم ارسال نمایند.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس تاکید کرد: مدیریت منابع انسانی یکی از محورهای اساسی سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول در آموزش وپرورش است، که در سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه براین رهبر انقلاب بارها در رهنمودهای خود بر اولویت آموزش و پرورش و در راس آن جایگاه و مقام معلم تاکید نموده است و قرار دارد.

وی اظهار داشت: در خصوص بحران کمبود نیروی انسانی در آموزش وپرورش بارها هشدار داده بودیم و دستور جلسات متعددی از فراکسیون فرهنگیان به این موضوع اختصاص یافته است، از این پس نیز همه از ظرفیت های قانونی را برای برون رفت از وضعیت کنونی بهره برداری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: با گذشت 45 روز از سال تحصیلی، هزاران کلاس درس معلم ندارند

حاجی بابایی: با گذشت 45 روز از سال تحصیلی، هزاران کلاس درس معلم ندارند