مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-07بين الملل

سوءقصد به جان الکاظمی تلاشی مذبوحانه برای فتنه علیه مقاومت است


کولانی دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: تلاش اخیر برای ترور الکاظمی، نخست وزیر عراق بیش از آنکه یک حادثه امنیتی باشد، - دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سوءقصد به جان الکاظمی را تلاشی مذبوحانه برای فتنه علیه مقاومت دانست.

کولانی دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: تلاش اخیر برای ترور الکاظمی، نخست وزیر عراق بیش از آنکه یک حادثه امنیتی باشد، یک نمایش مذبوحانه جهت اعمال فشار بر گروه های مقاومت است.

وی افزود: فتنه جدیدی که در حال وقوع است بدنبال تکمیل پازل خلع ید گروه سیاسی و جهادی مقاومت عراق از عرصه قدرت این کشور است.

مصطفی الکاظمی بنابر آن سبقه ای که در حیله گری دارد، سعی میکند با مظلوم نمایی و مقصر جلوه دادن مقاومت جایگاه خود را مستحکم و عرصه را بر جریان رقیب تنگ کند، غافل از اینکه هم محور مقاومت و هم جامعه عراقی این بازی از پیش طراحی شده را به خوبی می شناسند.

کولانی بیان کرد: پس از برگزاری شبهه برانگیز انتخابات پارلمانی اخیر عراق پیکان انتقادات به سوی دولت کاظمی هدف گیری شد، اعتراضات گسترده و مسالمت آمیزی برپا شد و دولت کاظمی با نهایت وقاحت پاسخ این اعتراضات را با گلوله داد؛ واه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءقصد به جان الکاظمی تلاشی مذبوحانه برای فتنه علیه مقاومت است

سوءقصد به جان الکاظمی تلاشی مذبوحانه برای فتنه علیه مقاومت است