مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-07بين الملل

یک ژنرال اسراییلی اذعان کرد: ما در مسیر نابودی قرار داریم


رییس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد که اسراییل در مسیر نابودی قرار دارد و در هر جنگ احتمالی آینده، متحمل شکست سنگینی خواهد شد.

- یک ژنرال اسراییلی اذعان کرد: ما در مسیر نابودی قرار داریم رییس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد که اسراییل در مسیر نابودی قرار دارد و در هر جنگ احتمالی آینده، متحمل شکست سنگینی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق بریک ژنرال بازنشسته و رییس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم اشغالگر اسراییل امروز یکشنبه اذعان کرد که اسراییل در مسیر نابودی است و در هر جنگ آینده، متحمل خسارات سنگینی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوب‎سایت عبری مگافون ، ژنرال بریک به تل آویو هشدار داد که برای هیچ جنگی در آینده که ممکن است در بیش از یک جبهه رخ دهد، آماده نیست و چنین جنگ های چند جبهه ای، اسراییل را چندین دهه به عقب خواهد برد.

در ادامه این گزارش تأکید شده که اسحاق بریک همیشه هشدارهای خود را به ژنرال بنی گانتس وزیر جنگ و ژنرال آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل ارسال کرده و هر از گاهی پیام هایی در این زمینه برای آنها ارسال می کند.

مقام سابق مسؤول کمیته شکایات ارتش با بیان اینکه جنگ های بعدی علیه اسراییل در جبهه داخلی است، اظهار کرد که تل آویو شاهد جنگ های بی سابقه ای از نظر میزان خسارات احتمالی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ژنرال اسراییلی اذعان کرد: ما در مسیر نابودی قرار داریم

یک ژنرال اسراییلی اذعان کرد: ما در مسیر نابودی قرار داریم