مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-07بين الملل

واکسیناسیون اجباری؛ راهکار اروپا برای مقابله با کرونا


به رغم این که بسیاری از کشور ها بیشتر جمعیت خود را در مقابل کرونا واکسینه کرده اند، مقاومت عده ای در مقابل دریافت واکسن سیاستمداران اروپایی را مجبور به وضع مقرراتی با هدف کاهش شیوع این ویروس کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بخش انگلیسی تارنمای خبرگزاری دویچه وله آلمان، با نگاهی به وضعیت واکسن اجباری کووید-19 در کشور های اروپایی نوشت: با افزایش موارد ابتلا به کرونا در آلمان به ویژه در خانه های سالمندان در این کشور، قانونگذاران آلمانی در حال بحث و بررسی چگونگی کاستن از خطر این بیماری هستند.

تاکنون حدود دو سوم جمعیت آلمان واکسن زده اند.

ینس اسپان وزیر بهداشت آلمان گفته است وضعیت همه گیری ملی تا پایان ماه نوامبر پایان می یابد، اما هنوز پایانی برای اقدامات دولت برای جلوگیری از شیوع کووید-19 وجود ندارد.

اکنون بیشترین توجهات به آلمان به خانه های سالمندان است که تعداد مبتلایان به کرونا در آن ها در حال افزایش است هر چند که شاخص واکسیناسیون در این خانه ها بالاتر از میانگین واکسیناسیون در سطح کشور است.

وزیر بهداشت آلمان اکنون نقش پیشتازی را در تلاش ها برای استفاده از دز تقویتی واکسن برای بالای هفتاد ساله ها دارد، اما همچنان با مخالفت و مقاومت هایی در برابر استفاده از واکسیناسیون اجباری مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون اجباری؛ راهکار اروپا برای مقابله با کرونا

واکسیناسیون اجباری؛ راهکار اروپا برای مقابله با کرونا