مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 14:402021-11-07پزشكي

کمبود شدید ذخایر خون در فارس/چشم انتظاری بیماران نیازمند خون به همت جمعی اهالی فارس


استان فارس با کاهش شدید ذخایر خونی مواجه هست از افراد واجد شرایط اهدای خون دعوت می شود برای یاری به بیماران نیازمند به پایگاه های انتقال خون مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، خون و فرآورده ها آن به عنوان مهم ترین ماده حیاتی که جان بسیاری از بیمارانی که براثر حوادث طبیعی، غیر طبیعی، ترافیکی به ویژه بیماران سرطانی و ژنتیکی را از خطر مرگ نجات بخشیده هنوز جایگزینی برای آن پیدا نشده و کماکان باوجود پیشرفت در علوم پزشکی نیاز به این ماده حیاتی بیش از گذشته احساس می شود.

 علی ادریسی 74 ساله رزمنده و پیشکسوت عرصه مطبوعات که در دوران دفاع مقدس مورد اصابت ترکش قرارگرفته بود تاکنون بیش از 232 مرتبه اقدام به اهداء خون نموده و از این حرکت جهادی بسیار خشنود است و بار ها اذعان داشته اگر کهولت سن نبود به این روند انسانی و خداپسندانه در راستای نجات جان بیماران همچنان ادامه می دادم و از شهروندان درخواست می شود در این حرکت خیرخواهانه سازمان انتقال خون را یاری کنند.

شهروند دیگری به نام محمدرضایی که براثر سانحه تصادف تمام اعضاء خانواده اش دچار مصدومیت شدید شده بودند افزود: بعد از انتقال به بیمارستان اگر به موقع از سوی سازمان انتقال خون به ما نمی رسید قطعاً با خطر مرگ روبه رو شده و داغی بر دل بازماندگان و اقوام و فامیل گذاشته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شدید ذخایر خون در فارس/چشم انتظاری بیماران نیازمند خون به همت جمعی اهالی فارس

کمبود شدید ذخایر خون در فارس/چشم انتظاری بیماران نیازمند خون به همت جمعی اهالی فارس