مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-07سياسي

اسلامی: هدف تحریم، شکست اراده ها و خلع سلاح کشور است


رییس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه هدف تحریم شکست اراده ها و خلع سلاح کشور است، گفت: دشمن امروز با قدرت رسانه به دنبال نفوذ در جان ملت هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در هفتمین همایش ملی پدافند کالبدی و حفاظت از زیرساخت های کشور که امروز در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد،گفت: امروز باید نسبت به رویکردهای استکبار جهانی در حوزه پدافند غیر عامل توجه داشته باشیم.

وی افزود: اگر توجه کرده باشیم در دو سال اخیر دیگر کسی در حوزه تهدید از گزینه نظامی صحبت نمی کند، و این رویکرد این سوال را مطرح می کند که آیا این گزینه به طور کلی حذف شده یا به جهت تاکتیکی فعلا از سوی دشمن عنوان نمی شود؟ این موضوع سبب شد تا به لحاظ سیاسی حجم تحرکات و ظرفیت های دشمن را در نظر بگیریم.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: امروزه دشمنان ما با در اختیار گرفتن ظرفیت سازمان های بین المللی به دنبال گسترش نفوذ بر اداره کشورها هستند و در این زمینه تلاش می کنند.

یعنی دشمنان برای اینکه فعالیت های استکباری خود را در اذهان و افکار عمومی موجه جلوه بدهند، سوار بر اریکه سازمان های بین المللی شده اند.

اسلامی ادامه داد: دشمن از ظرفیت سازمان ها و تشکل هایی که به طور ذهنی و عینی جهانی قلمداد می شوند در راستای اهداف خود استفاده حداکثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: هدف تحریم، شکست اراده ها و خلع سلاح کشور است

اسلامی: هدف تحریم، شکست اراده ها و خلع سلاح کشور است