مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-07دانش

دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، باید سیاست های کلان صندوق ها را پیگیری کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر حجت الله عبدالملکی با تأکید بر هم افزایی در دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه گفت: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه تأکید کرد: سیاست گذاری حوزه رفاه در دبیرخانه شورای عالی رفاه پیگیری می شود و دبیرخانه هیئت امنا در زمینه سیاست گذاری کلان اقتصادی صندوق ها تمرکز بیشتری خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر حجت الله عبدالملکی با تأکید بر هم افزایی در دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه گفت: در صندوق ها باید نظام جامع تأمین اجتماعی مستقر باشد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه مسئولیت هماهنگی پروژه های مشترک را برعهده دارد، تصریح کرد: هر زمان، سخن از سرمایه گذاری و مشارکت واحد های اقتصادی مطرح می شود، قید سودآوری برای ما مفروض است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمامی شرکت ها، فعالیت هایی در قالب مسئولیت های اجتماعی دارند و درصدی از سود و درآمد خود را به آن اختصاص می دهند، تأکید کرد: در صورت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، باید سیاست های کلان صندوق ها را پیگیری کند

دبیرخانه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، باید سیاست های کلان صندوق ها را پیگیری کند