مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-07فرهنگي

از انتقاد به ادغام تا ادعای جعل در فیاپف در یک مناظره سینمایی


حدود دو هفته از ادغام بخش ملی و بین المللی جشنوار فیلم فجر  می گذرد ولی حاشیه های این تصمیم رییس سازمان سینمایی همچنان ادامه دارد، چرا که هنوز یک سال هم از ثبت جهانی بخش بین الملل جشنواره فجر نگذشته و دیگر آنکه برخی کارشناسان این اقدام را بدون مشورت کارشناسی می دانند.

- حدود دو هفته از ادغام بخش ملی و بین المللی جشنوار فیلم فجر  می گذرد ولی حاشیه های این تصمیم رییس سازمان سینمایی همچنان ادامه دارد، چرا که هنوز یک سال هم از ثبت جهانی بخش بین الملل جشنواره فجر نگذشته و دیگر آنکه برخی کارشناسان این اقدام را بدون مشورت کارشناسی می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردیبهشت امسال همزمان با برگزاری سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری محمدمهدی عسگرپور که پس از یکسال تعویق به خاطر کرونا ، اواخر اردیبهشت و به سیاق چند سال قبل، جدا از جشنواره ملی برگزار شد، خبر رسید که این رویداد به عنوان یکی از جشنواره های الف دنیا در فیاپف (اتحادیه بین المللی تهیه کنندگان فیلم) ثبت شده است.

دست اندرکاران این رویداد و برخی کارشناسان و اهالی سینما این اتفاق را برای سینمای ایران مهم قلمداد کردند که می تواند جایگاه این جشنواره را در دنیا و نیز منطقه ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتقاد به ادغام تا ادعای جعل در فیاپف در یک مناظره سینمایی

از انتقاد به ادغام تا ادعای جعل در فیاپف در یک مناظره سینمایی