مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-07حوادث

کشف 2 محموله مواد افیونی در خراسان جنوبی/ 294 کیلو تریاک کشف شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 294 کیلو و 560 گرم تریاک در استان خبر داد و گفت: این میزان مواد افیونی در دو شهرستان سرایان و نهبندان کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گف وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از کامیون، 175 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید مطرح کرد: همچنین طی یک عملیات پلیسی دیگر مأموران انتظامی پاسگاه دوست آباد شهرستان سرایان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری کوییک مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راننده سواری به محض مشاهده مأموران پلیس متواری شد که در یک عملیات منسجم و هماهنگ خودرو متوقف و دربازرسی از آن 119 کیلو و 560 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظمی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند که به همراه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 محموله مواد افیونی در خراسان جنوبی/ 294 کیلو تریاک کشف شد

کشف 2 محموله مواد افیونی در خراسان جنوبی/ 294 کیلو تریاک کشف شد