مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-07اجتماعي

تعطیلی عملیات احداث پل آقاباقر اردبیل به علت عدم همکاری ادارات


علت جمع آوری موقت تأسیسات کارگاه عمرانی در محدوده پل آقاباقر، عدم همکاری لازم دستگاه های اجرایی مربوطه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث معارضین عمدتاً دولتی پروژه های پل نیایش و پل تقاطع آقاباقر از ماه های گذشته بلاتکلیف باقی مانده است.

وی افزود: علت جمع آوری موقت تأسیسات کارگاه عمرانی در محدوده پل آقاباقر نیز به عدم همکاری لازم دستگاه های اجرایی مربوطه در زمینه انتقال به موقع تأسیسات فیبر نوری و شبکه آب و فاضلاب مربوط می شود.

شهردار اردبیل اذعان کرد: جمع آوری موقت تأسیسات کارگاهی به منظور پیشگیری از وقوع اختلال در تردد شهروندان صورت گرفته و تا زمان همکاری دستگاه های مربوطه هیچ عملیاتی در این محدوده انجام نخواهد گرفت.

وی گفت: به محض ورود دستگاه های اجرایی مذکور و رفع معارضات، کارگاه این پروژه عمران شهری جهت ادامه عملیات اجرایی پل آقاباقر مجددا راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پل سه راهی آقاباقر به علت قرارگرفتن در ورودی اردبیل از سمت منطقه گردشگری نیارق و سوها، قرارگیری در مسیر تردد مسافران قطار و ترانزیتی بودن کمربندی دوم شهر اردبیل، یکی از مهم ترین پل های اردبیل بوده و هم اکنون نیز ترافیک زیادی دارد و با توجه به تعداد خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی عملیات احداث پل آقاباقر اردبیل به علت عدم همکاری ادارات

تعطیلی عملیات احداث پل آقاباقر اردبیل به علت عدم همکاری ادارات