مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-07پزشكي

دوز دومی ها سریعتر واکسیناسیون را تکمیل کنند


رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با تاکید بر لزوم تکمیل واکسیناسیون برای ایجاد ایمنی مطلوب، گفت: دوز دومی ها هرچه سریعتر برای تکمیل فرآیند واکسیناسیون به مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

- دکتر مهران احمدی بلوطکی اظهار کرد: واکسیناسیون ایمن ترین راه محافظت در برابر ویروس کرونا است و برای ایجاد بیشترین محافظت در برابر ویروس کرونا حتما باید فرآیند واکسیناسیون تکمیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، وی افزود: بر اساس نتایج تحقیقات مختلف در مورد واکسن های کووید – 19، دریافت دوز دوم ایمنی در برابر بیماری را افزایش می دهد و عدم دریافت دوز دوم موجب نقص در ایجاد پاسخ مطلوب ایمنی خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان کرد: از همه افرادی که دوز اول واکسن کرونای خود را تزریق کرده اند درخواست می شود در زمان مقرر برای تزریق دوز دوم و تکمیل فرایند واکسیناسیون خود مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین افراد بالای 60 سال که دو دوز واکسن غیرفعال (سینوفارم، برکت و بهارات) را تزریق کرده اند و چهار ماه از تزریق دوز دوم آن ها گذشته است برای دریافت دوز سوم واکسن خود به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوز دومی ها سریعتر واکسیناسیون را تکمیل کنند

دوز دومی ها سریعتر واکسیناسیون را تکمیل کنند