مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-07سياسي

ترخیص و بارگیری 140 هزار تن روغن وارداتی از گمرک شهید رجایی


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند ترخیص و بارگیری 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی دپو شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس در پی ضرب الاجل دستگاه قضایی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند ترخیص و بارگیری 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی دپو شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس در پی ضرب الاجل دستگاه قضایی خبر داد.

علی صالحی صبح امروز (16 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی ضرب الاجل تعیین شده توسط دستگاه قضایی برای ترخیص 140 هزار تن روغن خوراکی دپو شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس ، روند ترخیص و بارگیری این محموله بزرگ آغاز شده است.

وی افزود: در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور نظارت بر بازار و تعدیل قیمت ها، 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی موجود در انبارهای گمرک شهید رجایی بندرعباس پس از مدت مدیدی بلاتکلیفی و عدم ترخیص توسط صاحبان کالا، هم اکنون به وسیله کامیون های سنگین و نیمه سنگین در حال بارگیری و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

صالحی تصریح کرد: بنابر گزارش کارشناسان و مسئولان مربوطه درصورت ادامه معطلی در روند ترخیص، این محموله بزرگ در معرض انقضای تاریخ مصرف قرار می گرفت که این موضوع با توجه به تخصیص ارز دولتی به واردکنندگان و همچنین هزینه های نگهداری در گمرک منجر به تحمیل خسارت قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص و بارگیری 140 هزار تن روغن وارداتی از گمرک شهید رجایی

ترخیص و بارگیری 140 هزار تن روغن وارداتی از گمرک شهید رجایی