مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-07سياسي

مهدی نورعلیشاهی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد شد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی نور علیشاهی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

- در حکم محمد مهدی اسماعیلی خطاب به مهدی نورعلیشاهی آمده است: جناب آقای مهدی نورعلیشاهی با عنایت به تعهد، سابقه کاری و تجربه جنابعالی در حوزه رسانه و نظر به توانمندی و روحیه مکتبی که از آن برخوردارید، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و بهره گیری از تجربه خبرنگاران فرهنگ و رسانه و ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص و با امعان نظر به موارد ذیل در انجام اهداف و ماموریت های مرکز و وظایف محوله قرین توفیق و تایید باشید.

1ـ انعکاس صادقانه و دقیق از فعالیت ها و عملکرد تمامی ارکان و اجزای تشکیلاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2ـ ارتباط فعال و موثر با رسانه های جمعی، مطبوعات و به ویژه پایگاه های اطلاع رسانی در فضای مجازی  3ـ برنامه ریزی دقیق به منظور دریافت بدون واسطه نظرات، انتقادات و پیگیری های عموم مردم و به طور خاص اهالی فرهنگ و هنر و انتقال به مسئولان وزارتخانه 4ـ نظارت و هماهنگی میان مراکز و ادارات روابط عمومی در معاونت ها، سازمان ها و مراکز مرتبط با وزارتخانه و نیز ادارات کل استان ها به منظور انجام دقیق وظایف و ماموریت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی نورعلیشاهی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد شد

مهدی نورعلیشاهی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد شد