مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-07سياسي

رسانه ها با انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت با اشاره به اطلاع رسانی رسانه ها، گفت: رسانه ها با انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند.

- اسماعیل هنرور در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: برپایی نشست صمیمی اهالی فرهنگ و هنر شهرستان زرین دشت با امام جمعه این شهرستان بمنظور واکاوی مسائل فرهنگی و برشمردن نقاط قوت حوزه فرهنگ و هنر ازمهمترین برنامه هفته شورای فرهنگ عمومی در زرین دشت است.

وی افزود: در این هفته علاوه بر برنامه متعدد فرهنگی، ضمن جهت دهی به فعالیت های فرهنگی هنری از نخبگان قرآنی این شهرستان تجلیل می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت از رسانه ها خواست تا با رعایت اخلاق و انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند.

هنرور با بیان اینکه زیر بنای توسعه هر جامعه ای گسترش اقدامات فرهنگی آن منطقه است، تصریح کرد: پرداختن به اصلاح ساختارهای غلط، شناسایی و معرفی ظرفیت های شهرستان باید دغدغه اهالی فرهنگ و هنر و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشد.

اوضمن تاکید مجدد بر ارائه و اخذ مجوز فعالان فضای مجازی در زرین دشت ابراز کرد: بدلیل ارتباط مستمر رسانه ها و فعالین مجازی با مردم و مسئولین بدیهی است هر چه سریع تر نسبت به اخذ مجوز مربوطه برای فعالیت در سایت ها و یا کانالهای خبری خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها با انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند

رسانه ها با انتشار صحیح مطالب دغدغه فرهنگ داشته باشند