مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-07دانش

بستر لازم برای آموزش حضوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم است


رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان گفت: بستر و اقدامات لازم برای آموزش حضوری کلاس های درس در دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم است.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان گفت: بستر و اقدامات لازم برای آموزش حضوری کلاس های درس در دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم است.

دکتر عادل سی و سه مرده در گفت و گو با ایسنا در رابطه با کلاس های حضوری دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان در نیم سال جاری با 13 مرکز فعال در 90 رشته محل در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو جذب کرده است، که با توجه به شرایط موجود اقداماتی صورت گرفته تا با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی و همچنین استاندارد و بخشنامه تدوین شده در ستاد مرکزی دانشگاه از روز شنبه مورخ 15 آبان 1400 کلاس ها به صورت حضوری نیز دایر شود.

وی ضمن قدردانی از دانشگاه کردستان به خاطر مساعدت در برگزاری کلاس مجازی و در اختیار قرار دادن نرم افزار مقدمات آموزش مجازی در دوران کرونا به این واحد دانشگاهی افزود: با توجه به این که در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوابگاه و سلف غذاخوری وجود ندارد، همچنین با سرعت گرفتن واکسیناسیون درمیان آحاد جامعه و دانشجویان در کشور، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در ترم جاری کلاس ها به صورت حضوری نیز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر لازم برای آموزش حضوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم است

بستر لازم برای آموزش حضوری در دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم است