مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-07سياسي

ترخیص 140 هزار تن روغن وارداتی از گمرک شهید رجایی با دستور قضایی


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند ترخیص و بارگیری 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی دپو شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس در پی ضرب الاجل دستگاه قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علی صالحی صبح امروز از آغاز روند ترخیص و بارگیری 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی دپو شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس در پی ضرب الاجل دستگاه قضایی خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی ضرب الاجل تعیین شده توسط دستگاه قضایی برای ترخیص 140 هزار تن روغن خوراکی دپو شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس، روند ترخیص و بارگیری این محموله بزرگ آغاز شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور نظارت بر بازار و تعدیل قیمت ها، 140 هزار تن روغن خوراکی وارداتی موجود در انبار های گمرک شهید رجایی بندرعباس پس از مدت مدیدی بلاتکلیفی و عدم ترخیص توسط صاحبان کالا، هم اکنون به وسیله کامیون های سنگین و نیمه سنگین در حال بارگیری و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

وی تصریح کرد: بنابر گزارش کارشناسان و مسئولان مربوطه درصورت ادامه معطلی در روند ترخیص، این محموله بزرگ در معرض انقضای تاریخ مصرف قرار می گرفت که این موضوع با توجه به تخصیص ارز دولتی به واردکنندگان و همچنین هزینه های نگهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 140 هزار تن روغن وارداتی از گمرک شهید رجایی با دستور قضایی

ترخیص 140 هزار تن روغن وارداتی از گمرک شهید رجایی با دستور قضایی