مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-07سياسي

اجرای عملیات آب-خاکی در رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش


سخنگوی رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش گفت: اجرای عملیات آب-خاکی از پیچیده ترین عملیات نظامی در سطح دریا و ساحل است که در رزمایش مشترک ذوالفقار اجرا خواهد شد.

- ، امیر موسوی سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه در اولین گام از مرحله اصلی این رزمایش شاهد برنامه ریزی و اجرای عملیات آبی-خاکی خواهیم بود، گفت: این عملیات در دو بخش آفندی و پدافندی اجرا می شود.

موسوی گفت: در بخش آفندی برای تصرف ساحل مورد نظر دشمن عملیات هایی اجرا خواهد شد که نیروهای عمل کننده پس از نفوذ به ساحل و عبور از لایه های دفاعی و انجام عملیات هلی برن و هوابرد در ساحل مورد نظر و پیاده کردن تیم های چترباز و تجهیزات، ساحل را برای انتقال تجهیزات عمده فراهم خواهند کرد و نیروها به پیشروی خود و تصرف سرپل و استحکام مواضع اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در مرحله بعدی، دفاع و پدافند از سواحل خودی را داریم که با استفاده از نیروهای عمل کننده و چهارگانه ارتش اجرا خواهد شد.

سخنگوی رزمایش ذوالفقار 1400 گفت: استفاده از قدرت آتش توپخانه های دقیق زن نیروی زمینی، بالگردهای هوانیروز، بهره گیری از سامانه های باسرنشین و بدون سرنشین نیروی هوایی در پشتیبانی از نیروهای عمل کننده در ساحل و دریا و همچنین یگان های شناور سطحی و زیرسطحی و تیپ های تکاور تفنگدار دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات آب-خاکی در رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش

اجرای عملیات آب-خاکی در رزمایش ذوالفقار 1400 ارتش