مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-07اقتصادي

23هزار هکتار زمین حریم شهرها در مالکیت راه و شهرسازی قرار گرفت


مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: فرآیند انتقال اراضی واقع در حریم شهرها از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان شتاب گرفته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: فرآیند انتقال اراضی واقع در حریم شهرها از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان شتاب گرفته است.

سیستان وبلوچستان گفت: فرآیند انتقال اراضی واقع در حریم شهرها از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان شتاب گرفته است.

عطاءاله اکبری در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: به منظور جلوگیری از زمین خواری و مدیریت زمین اقدامات موثری برای انتقال مالکیت و اسناد اراضی واقع در حریم شهرها از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان شکل گرفته است به گونه ای که از ابتدای سال گذشته تاکنون 12هزار هکتار زمین به مالکیت سازمان ملی زمین ومسکن افزوده شده است.

وی ضمن تاکید بر این فرآیند گفت: در حال حاضر 23هزار هکتار زمین در حریم شهرهای زاهدان، خاش، سراوان، گلشن، هیدوج، سوران، مهرستان، سیرکان، نوک آباد، میرجاوه و گشت در حلقه مالکیت اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: باید همه دستگاه های اجرایی استان برای مقابل با زمین خواری از هر نوع آن بسیج شوند و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23هزار هکتار زمین حریم شهرها در مالکیت راه و شهرسازی قرار گرفت

23هزار هکتار زمین حریم شهرها در مالکیت راه و شهرسازی قرار گرفت