مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 04:252021-11-07اقتصادي

جمع آوری 60 میلیارد ریال صدقه در لرستان


مدیرکل کمیته امداد امام لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون درآمد صدقات 32 درصد رشد داشته است.

- جلال شیخ پور به مشارکت مستقیم مردم در کمک به توانمندسازی مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: جمع آوری و توزیع صدقات از طریق شبکه های مردمی و روش های نوین و اسکن کد QR یکی از راه های مناسب محرومیت زدایی است که درآمد حاصله از طریق روش های نوین در شش ماهه اول سال جاری 32 درصد رشد داشته است.

وی مبلغ کمک های مردمی را به نیازمندان در قالب صدقات 6 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این رو بر اساس استفاده از روش QR پرداخت های مردمی ساده تر و درآمد امداد نیز بیشتر شده که از این فرصت می بایست از مردم استان صمیمانه قدردانی کرد.

شیخ پور به نحوه مصرف صدقات جمع آوری شده اشاره کرد و گفت: 100 درصد کمک های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت زدایی از خانوارهای نیازمند می شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان به نحوه توزیع و هزینه کرد صدقات جمع آوری شده اشاره کرد و گفت: بر اساس توافقنامه بودجه مبالغ جمع آوری شده در هر منطقه بر اساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم خانگی، پرداخت موردی، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر تکمیل و بازسازی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 60 میلیارد ریال صدقه در لرستان

جمع آوری 60 میلیارد ریال صدقه در لرستان