مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-06اقتصادي

ماجرای اعتراض کارگران شرکت ایران خودروی تبریز چه بود؟


صبح امروز تصاویری از اعتراض کارگران شرکت ایران خودروی تبریز در فضای مجازی منتشر شد و در پی آن مدیرعامل این شرکت در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

- حمید حاجی زاد منصور در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: درخواست کارکنان مبنی بر تسریع اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بوده و بنابر اعلام وزارت کار و طبق پیگیری های انجام شده بیش از 85 درصد این طرح پیشرفت داشته است.

وی تاکید کرد: اصلا موضوعاتی همچون تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان این شرکت صحت نداشته و تمامی حقوق و مزایای قانونی کارکنان مطابق با قانون کار محاسبه و پرداخت می شود.

وی از رسانه های محلی خواست قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم آن از مبادی ذی صلاح کسب اطلاع کرده تا به مشکلات صنعت خودرو دامن زده نشود.

حاجی زاد منصور همچنین از تولید روزانه 400 دستگها خودروی سمند و سورن پلاس در این سایت خبرداد و گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون 21 هزار دستگاه محصول سورن تولید و روانه ی بازار شده است .

وی در بخش دیگری از این گفت وگو خاطرنشان کرد: تا پایان سالجاری قرار است 32 هزار دستگاه سورن پلاس نیز در این سایت تولید شود.

مدیرعامل شرکت ایران خودروی تبریز در پایان با شاره به اینکه تاکنون 70 درصد برنامه ی تولید سورن پلاس در این سایت محقق شده است، خاطرنشان کرد: با وجود بحران شیوع ویروس کرونا و تأثیر بر فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اعتراض کارگران شرکت ایران خودروی تبریز چه بود؟

ماجرای اعتراض کارگران شرکت ایران خودروی تبریز چه بود؟