مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-06اقتصادي

نوجوانانی که «کارآ» شدند/معرفی تیم های برتر رویداد کارآفرینی


رویداد کارآفرینی نوجوان کارآ از تیرماه امسال به شکل متمرکز در اصفهان برگزار و منجر به ارائه 22 ایده شد که 9 ایده بوم مدل کسب و کار خود را تکمیل و در اختتامیه به داوران ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رویداد کارآفرینی نوجوان کارآ از تیرماه امسال به شکل متمرکز و با برگزاری جلسات اتاق فکر مسئولان اصفهان با هدف کارآفرین پروری نوجوانان و والدین و افزایش آگاهی و مهارت در حوزه کارآفرینی آغاز به کار کرد.

پس از اطلاع رسانی در تمام مناطق شهری به ویژه فرهنگسراها برای شرکت در این رویداد حدود 240 نفر از نوجوانان و جوانان ثبت نام اولیه داشتند و پس از برگزاری پیش رویدادهایی با موضوع طراحی مسیر شغلی برای والدین و نوجوانان و ارزیابی اولیه به وسیله تست رغبت شناسی شغلی هالند برای 150 نفر، در نهایت 110 نوجوان به طور مستمر در کارگاه های برنامه توسعه فردی، ترسیم نقشه ذهنی، بوم مدل کسب و کار، مسئله شناسی و راه حل یابی و نیز کارگاه های تخصصی صداپیشگی، طراحی و نقاشی، عکاسی، تئاتر و بازیگری، نویسندگی و داستان نویسی شرکت کردند؛ همچنین برای بیش از 100 نفر از والدین کارگاه های تخصصی برگزار شد.

این تلاش ها و برگزاری جلسه ایده پردازی رویداد نوجوان کارآ در نهایت منجر به ارائه 22 ایده شد که 9 ایده به مرحله تیم سازی و ورود به مرحله نهایی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانانی که «کارآ» شدند/معرفی تیم های برتر رویداد کارآفرینی

نوجوانانی که «کارآ» شدند/معرفی تیم های برتر رویداد کارآفرینی