مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-06اقتصادي

538 مورد بازرسی از اصناف شاهرود با موضوع کرونا انجام شد


فرماندار شاهرود با بیان اینکه 538 مورد بازرسی از اصناف شهرستان با موضوع کرونا انجام شد، گفت: اصناف موظف به رعایت محدودیت های شرایط قرمز هستند.

- ، ابوطالب جلالی در نشست ظهر شنبه ستاد مقابله با کرونای استان سمنان که از طریق ویدئوکنفرانس به میزبانی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در طول سه روز گذشته تعداد بستری های شاهرود در حال کاهش است، ابراز کرد: همچنان شرایط در شهرستان شاهرود قرمز بوده و لذا باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

وی با بیان اینکه کاهش میزان بستری بیماران کرونایی در روزهای اخیر این نشان از این دارد که اقدامات انجام شده در حال تأثیر گذاری است، تاکید کرد: پس از قرمز شدن شرایط کرونایی در شاهرود، 538 مورد بازرسی از اصناف، 13 مورد پلمپ و اخطار کتبی و معرفی به مراجع قضایی صورت گرفت.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه طی هفته جاری به صورت جدی تر در بحث رعایت پروتکل ها و نظارت بر این امر در سطح شهرستان ورود خواهیم کرد، تاکید داشت: اصناف موظف به رعایت پروتکل ها و محدودیت هایی هستند که در شرایط قرمز وضع و ابلاغ شده است.

مجتبی اکرم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه مشکل در بحث استعلاجی ها این است که برخی از استعلاجی ها در بدو ورود افراد با علائم تب صادر می شود، گفت: نیاز است تا صدور استعلاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

538 مورد بازرسی از اصناف شاهرود با موضوع کرونا انجام شد

538 مورد بازرسی از اصناف شاهرود با موضوع کرونا انجام شد