مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-06اقتصادي

هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبخیزداری استان سمنان اختصاص یافت


مدیرکل منابع طبیعی سمنان از اختصاص هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبخیزداری از محل اعتبارات سفر رییس جمهور خبر داد و گفت: این اعتبارات در سطح 135 هزار هکتار اراضی استان اجرایی می شود.

- ، جعفر مرادی حقیقی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل منابع طبیعی سمنان ضمن بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان یک هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های آبخیزداری، آبخوان داری و کنترل سیلاب منظور شده است، ابراز داشت: این اعتبارات برای اتمام پروژه های مذکور در سطح 135 هزار هکتار اجرایی می شوند.

وی بابیان اینکه وجود طرح های آبخیزداری از بروز سیلاب در پایین دست جلوگیری می کند، افزود: تجربه خوب آبخیزداری نشان داد که طی سنوات گذشته استان سمنان با بروز سیلاب جدی مواجه نبوده و این افزایش دبی چشمه ها و قنوات نیز به دنبال داشته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بابیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان 30 میلیارد تومان برای 10 هزار هکتار نهال کاری مناطق بیابانی تخصیص یافت، ابراز داشت: کنترل کانون های بحرانی فرسایش بادی از مهم ترین اهداف این طرح ها محسوب می شود.

جعفر مرادی حقیقی بابیان این که هم اکنون 400 هزار هکتار عرصه های بیابانی سمنان تاغ کاری شده است، تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات این سفر طی بازه زمانی دوسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبخیزداری استان سمنان اختصاص یافت

هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبخیزداری استان سمنان اختصاص یافت