مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-06سياسي

دولت چاق شده است، اقتصاد باید درون زا شود


دولت امروز چاق شده است و کارمندان زیادی دارد پس باید از نیروهایی استفاده شود که به استقلال اعتقاد دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه معارفه فرماندار زنجان اظهار کرد: مدیریت در جمهوری اسلامی امروز همچون دوی امدادی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اصلی ترین مسئله در انتصابات و مراسم تودیع همچون قیامت صغری است چون ما خود را در معرض قضاوت مردم قرار می دهیم، بیان کرد: باید از روز اول به فکر روز آخر باشیم تا سبد ما پر باشد.

وی با اشاره به اینکه حتی گوش کردن به حرف مردم تسلی بخش آنها خواهد بود، گفت: امروز در شرایطی نیستیم که چاله چوله ها را با پول پر کنیم، هرچند 34 سال این کار را با پول نفت انجام دادیم، اما امروز عرضه مدیریتی مشخص خواهد شد که پول نفت نیست.

افشارچی ضمن تاکید بر توجه به مناطق روستایی از جمله قره پشتلو بیان کرد: ما باید به نقاط دور دست توجه کنیم چون مناطق شهری دسترسی بیشتری به مسولان دارند.

استاندار زنجان ضمن تاکید بر میدانی بودن مدیران گفت: بنده فرم هایی تهیه خواهم کرد که بدانیم کجا هستیم و هر منطقه را چطور تحویل می دهیم.

وی ضمن تاکید بر مقابله با فساد بیان کرد: فساد صرفا مسئله پول نیست و باید عدالت درباره همه رعایت شود و نباید اینطور باشد که شخص نفوذدار کارش به خوبی پیش رفت کند و آن کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت چاق شده است، اقتصاد باید درون زا شود

دولت چاق شده است، اقتصاد باید درون زا شود