مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-06اقتصادي

شهرداری اصفهان متولی ایجاد شبکه جمع آوری روان آب است


سخنگوی شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه متولی ایجاد شبکه جمع آوری روان آب های شهرداری است، گفت: اگر آب ناودان ها وارد چاه های جذبی شود این آب موجب تقویت سفره های آب زیرزمینی می شود، - همچنین شهرداری باید در محلات و خیابان های مختلف شهر اقدام به ایجاد شبکه جمع آوری روان آب ها و حفر چاه های جذبی کند.

مهرداد خورسندی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در پی بارندگی های روز گذشته حدود 464 حادثه به شرکت آبفا اعلام شد، اظهار کرد: از این تعداد 372 حادثه مربوط به پس زدگی فاضلاب بود که به حدود 218 مورد آن رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از انشعاب فاضلاب زیر تراز منفی 60 است، گفت: شرکت آبفا اشتراک فاضلاب را تا سطح منفی 60 واگذار می کند و واگذاری اشتراک تا زیر این تراز را ندارد، از سوی دیگر در منفی 60 مشترک باید شیب یک طرفه فاضلاب نصب کند تا در زمان بارندگی پس زدگی فاضلاب نداشته باشد، همچنین باید از صحت کارکرد این شیب مطلع باشد.

سخنگوی شرکت آبفا استان اصفهان افزود: بیشتر حوادث روز گذشته زیر منفی 60 بود که یا انشعابات آنها بسیار قدیمی و یا غیرمجاز بود.

وی درباره پس زدگی فاضلاب در خیابان های مختلف شهر نیز توضیح داد: زمانی که حجم زیادی باران وارد شبکه فاضلاب می شود به دلیل اینکه در این شبکه فضایی برای روان آب ها طراحی نشده و تنها برای جمع آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اصفهان متولی ایجاد شبکه جمع آوری روان آب است

شهرداری اصفهان متولی ایجاد شبکه جمع آوری روان آب است