مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-06سياسي

خط و نشان فرماندار جدید برای مدیران/ حاشیه ها را رها کرده و به مردم خدمت کنید


فرماندار جدید زنجان با اشاره به اینکه اهل حاشیه نبوده و نیستم، گفت: هر چند بسیاری از مدیران دوستان بنده هستند، ولی خدمت به مردم در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی ظهر امروز در مراسم معارفه خود اظهار کرد: امروز هر چه را در مراسم معارفه بیان می کنم، قطعا به آن عمل خواهم کرد و جوابگوی آن خواهم بود.

فرماندار جدید زنجان تصریح کرد: بنده بسیاری از مدیران را در زنجان می شناسم و باهم دوست هستیم که این کار را مشکل تر خواهد کرد و اعتقاد من این است که دوست آن است که برنجاند و قطعا رفع مشکلات مردم موجبات رنجش دوستان مدیرم خواهد شد.

وی با تأکید بر پاسخگویی مدیران کل در ارتباط با مسائل شهرستان و لزوم انتخاب مدیران قوی برای مرکز استان گفت: گاها مدیران شهرستانی مغفول می مانند که اینطور نباید باشد.

خالقی افزود: با عنایت به اینکه مرکز استان تنه درخت استان است نباید از آن غفلت شود و باید قوی ترین مدیر در مرکز قرار داده شود و باید در ارائه عملکرد مدیران شهرستان زنجان اول باشند.

فرماندار زنجان تصریح کرد: ما به لحاظ تناسبی که خواهیم بست، مدیران شهرستانی را با مراکز 31 استان مقایسه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بنده قبول ندارم که مدیر شهرستانی فقط منتظر کارتابل باشد، گفت: امیدوارم ظرف یک هفته مدیران شهرستانی برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان فرماندار جدید برای مدیران/ حاشیه ها را رها کرده و به مردم خدمت کنید

خط و نشان فرماندار جدید برای مدیران/ حاشیه ها را رها کرده و به مردم خدمت کنید