مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-06حوادث

کشف 937 کیلو تریاک طی 2 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 937 کیلو و 750 گرم تریاک طی دو عملیات پلیسی در استان خبر داد و گفت: در این رابطه 9 نفر دستگیر به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی نهبندان در عملیات مشترک با مأموران یگان تکاوری 103 دهسلم، هنگام گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان یک سواری پژو 405 را مشاهده و پس از شناسایی دقیق به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راننده پژو پس از مشاهده مأموران پلیس متواری شد که مأموران در یک عملیات هماهنگ و منسجم خودرو را متوقف و در بازرسی از سواری پژو 719 کیلو و 750 گرم تریاک کشف و 2 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مطرح کرد: مأموران در ادامه این عملیات یک موتورسیکلت که راه پاک کن و اسکورت خودروی حامل محموله مواد مخدر بود را نیز شناسایی و توقیف کردند.

فرشید با اشاره به اینکه مأموران در این زمینه یک خودرو و یک موتورسیکلت توقیف و 3 متهم دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بیرجند-قاین به یک سواری سمند که با سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 937 کیلو تریاک طی 2 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی

کشف 937 کیلو تریاک طی 2 عملیات پلیسی در خراسان جنوبی